Monday, January 28, 2008

And the Winners of Treasure Hunt #1 are...

Only TWO in number! Not one other person besides these two gals got every question right! Hurm....maybe I am making them too hard.

Nah. Not me~!

There was, admittedly, one stumper in the bunch, but I swear the answer was out there. You juuuuust had to HUNT.

Here are the answers:

1. A Jacob.
2. Five.
3. September 19-21. (I would have taken any one of the dates between)
4. Best Contemporary Paranormal Romance.
5. Fire In His Eyes.
6. Writers House.
7. Grey.
8. Kat Michaels, Denise, Amy, Renee and Maura.
9. Lynnora. (or Maria, Janette, or Laraine)
10. CSI-Las Vegas or Heroes or any of those listed in my MySpace. If all else failed, most of you should know I am a Buffy fanatic lol.


And the First Place winner is....Kimberly S. Kimberly, email me your name, address and PLEASE put the name of you prize in the subject line (and the contest it came from in the body of the letter!) You have won a signed copy of Ellijah of your very own :)

The second place winner is... NESSABOOG. Ness, you won your very own Nightwalker Nightshirt! Please email me your name, address and PLEASE put the name of your prize in the subject line (and the contest it came from in the body of the letter!)


And since no one made it to third, girls, I will split the covers between you. Randomly, one will get a signed cover for Elijah and one for Damien! Congrats and you deserve it for the hard work you did.

As for the rest of you...you all worked hard and some of you were so close it was utterly painful to have to put your entries aside! But the best thing about this?? There's another contest this Thursday! All new questions and new and exciting prizes!! WOOT! Want a hint?

Next Thursday's Treasure Hunt FIRST PLACE PRIZE is....

A Damien ARC!!!

Yep you heard me! And if you thought this one was hard, imagine what I am gonna do to you to make you earn one of those! I haven't decided on the second and third place yet, they could be anything really. :)

Also, I wanted to let you know I am plotting another guest blogger marathon! Soon. I want to get people to do it before they get overwhelmed with RT preparations. Of course, I am going to make them give you things. LOL. I always do! I may torture you, but I always look out for you all in the end.

Have a fabulous day today!

MWAH!

hugs and kitties,
Jacki



9 comments:

Susan said...

Congrats Ladies!!!!

Rena said...

Way to go ladies!!

Wendy said...

Congrats you two!

(Ada)lgisa Lato-Esposito said...

Way 2 go ladies! CONGRATS! Ada:)

thewildtwo said...

OMG, I am so shocked that I am one!
And of two!! Wow, the questions were a little rough, but I had so much fun looking for them!! Woooot!!(Thanks for the congrats!)

A BIG congrats to NESSABOOG!! We rock!!

A HUGE THANKS to Jacki for the contest, the fun hunt and the goodies!!

Kim

Ren (blndmschf1969) said...

Congrats ladies!

Ooh...a Damien ARC...

Well, Stony Brook has Wi Fi, so I'm going to try and get on for this one!!!!

At least I have time (well, at least work won't be intruding, but nursing an infant will still be quite a bit of time!!)

Tomorrow morning...just over 12 hours to go. YAY!!!

CinnamonGirl said...

Oh, wow! Thanks, you guys! I had a REALLY crappy day (car needed a jump, so I couldn't take Lucy to the vet; got a faulty product, in the mail, that I had ordered), so this was some welcome good news!! =) Woohoo! I can WEAR The Nightwalkers. Mmmm...can't wait! And, Congrats to you, too, Kim! We rock, indeed. LoL! I hope everyone had a decent Monday. BIG HUGS ~ Ness

Jacquelyn Frank said...

Heh...as long as everyone had fun. That is the main point after all! And I am glad my news perked up your day Ness, but you only have yourself to blame :D

Renee, it will be interesting to see you play!!

dd03 said...

Congrats ladies!

I've never done one of your hunts...hope I get to participate!

 

ENTRY | HOME | AUTHOR BIO | CONTACT | BOOKS | BLOG | LATEST NEWS | FUN STUFF
2010-11 Jacquelyn Frank All Rights Reserved. Web Design by Author Web Designs By Tara , Maintenance by George Waterman Web Design | Email Webmaster